Spring til indhold

BLACK MONTH TILBUD

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom

Handelsbetingelser

FORRETNINGSBETINGELSER FOR BRUG AF YOKŌ Travel

Disse betingelser omfatter kun aftaler mellem YOKŌ Travel og forbrugere (som defineret i forbrugeraftalelovens § 3, stk.1). Er du erhvervsdrivende er enhver aftale mellem dig og YOKŌ Travel anderledes. Du kan kun købe varer på YOKŌ Travel, hvis du accepterer disse forretningsbetingelser. Ved ordreafgivelse har du altid adgang til at læse og acceptere de gældende betingelser. Du opfordres til at læse disse salgs- og leveringsbetingelser grundigt igennem og gøre dig bekendt med de forpligtelser og rettigheder, som betingelserne indebærer for dig. Herunder særligt mulighed for returnering af produkter bestilt på hjemmesiden.

 

FORTROLIGHEDSPOLITIK

Forretningen forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. YOKŌ Travel vil i nogle tilfælde dele kundens information til tredjepart, hvis det er nødvendigt for at implementere en transaktion mht. returnering af penge eller lignende. Forretningen vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige dataoplysninger til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse. YOKŌ Travel benytter sig af cookies fra brugere for at optimere købsoplevelsen og kundetilfredsheden generelt på siden. Læs mere under vores privatlivspolitik.

 

LET AT BYTTE I OP TIL 30 DAGE

Som kunde hos YOKŌ Travel er du forpligtet til at få fuld fortrydelses og bytteret inden for 30 dage fra du har modtaget dine varer, forudsat du ikke har anvendt varen. Dog ikke hvis der er tale om et skræddersyet produkt. Du betaler selv for returlevering - når vi har modtaget varen kontakter vi dig, og returnerer det fulde beløb til din konto. Returadresse: Fristrupvej 57, 4340 Tølløse.

 

BETALINGSMETODE

Du kan trygt og sikkert betale med betalingskort på YOKŌ Travel’s hjemmeside. Vi godtager alle almindelige kort som Dankort, Visa og MasterCard. Du modtager en bekræftelse pr. mail, når dit køb er gået igennem. Dette vil typisk ske 2 minutter efter købet er gennemført. Vi vil altid først hæve beløbet efter ordren er afsendt.

 

LEVERINGSMETODE

Hos YOKŌ Travel tilbyder vi gratis levering både med omdeling samt til nærmeste pakkeshop. Vi sender med GLS, hvor leveringstiden er 1-3 hverdage. YOKŌ Travel har ansvaret for produktet indtil indtil kortholder har modtaget produktet.

 

JEG VIL REKLAMERE OVER EN VARE

Du har 24 måneders reklamationsret. Bemærk dog, at din reklamation ikke er berettiget, hvis produktet IKKE er blevet anvendt korrekt eller med en uacceptabel brug. Hvis fejlen IKKE er opstået af fejlagtigt brug eller ved almindelig slitage, kan du sende varen retur til os, hvorefter YOKŌ Travel vil tage stilling til om varen bliver repareret, ombyttet eller refunderet. Der kan gå op til 2 uger, før din behandling er gennemført. Finder du fejl eller mangel på dit produkt, skal du med det samme reklamere og gøre os opmærksomme på dette. Kontakt os da omkring manglen eller fejlen på din vare, så snart du opdager den. Hvis du vil levere et produkt retur, skal du så detaljeret som muligt oplyse hvad problemet er. Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Returadresse:
Lagerhotelplus C/O Growfunds
Fristrupvej 57
4340 Tølløse
Danmark

 

REFUNDERING

Såfremt en ordre er blevet betalt via betalingskort, vil der i tilfælde af en refundering blive tilbagebetalt beløb via samme betalingskort. Såfremt MobilePay eller Anyday er blevet benyttet, vil YOKŌ Travel refundere via en bankoverførsel.

 

KLAGEMULIGHEDER
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@yokotravel.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Forbrugerklagenævnet, såfremt betingelserne herfor er opfyldt, se www.kfst.dk.

 

*Vi tager forbehold for trykfejl, leverandørernes prisforhøjelser, prisfejl, moms- og afgiftsændringer, udsolgte eller udgåede varer, leveringssvigt fra vores leverandører. Alle rettigheder herunder copyright forbeholdes til YOKŌ Travel